Marketing / ទីផ្សារ

Purpose / គោលបំណង

The Bachelor of Science in Marketing program aims to equip students with the knowledge and skills to understand consumer behavior, develop effective marketing strategies, and drive business growth through innovative marketing practices.
កម្មវិធីបរិញ្ញាបត្រវិទ្យាសាស្ត្រផ្នែកទីផ្សារ ត្រូវបានរៀបចំឡើងដើម្បីផ្តល់ចំណេះដឹង និងជំនាញដល់និស្សិតក្នុងការយល់ដឹងអំពីអាកប្បកិរិយាអ្នកប្រើប្រាស់ អភិវឌ្ឍយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារមានប្រសិទ្ធភាព និងជំរុញការលូតលាស់អាជីវកម្មតាមរយៈការអនុវត្តទីផ្សារច្នៃប្រឌិត។

Program Learning Outcomes / លទ្ធផលសិក្សានៃកម្មវិធីបណ្ដុះបណ្ដាល

A. Knowledge / ចំណេះដឹង

  • Understand marketing principles and consumer behavior / យល់ពីគោលការណ៍ទីផ្សារ និងអាកប្បកិរិយាអ្នកប្រើប្រាស់
  • Apply market research and analysis techniques / អនុវត្តបច្ចេកទេសស្រាវជ្រាវ និងវិភាគទីផ្សារ

B. Cognitive Skills / ជំនាញផ្នែកស្មារតី

  • Analyze market trends and consumer insights / វិភាគគន្លឹះទីផ្សារ និងការយល់ដឹងអំពីអ្នកប្រើប្រាស់
  • Develop innovative marketing strategies / អភិវឌ្ឍយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារច្នៃប្រឌិត

C. Interpersonal Skills / ជំនាញអន្តរកម្ម

  • Collaborate with marketing teams and stakeholders / សហការជាមួយក្រុមទីផ្សារ និងភាគីពាក់ព័ន្ធ
  • Communicate marketing campaigns effectively / ប្រាស្រ័យទាក់ទងយុទ្ធនាការទីផ្សារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព

D. Technical Skills / ជំនាញបច្ចេកទេស

  • Use digital marketing tools and platforms / ប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ និងវេទិកាទីផ្សារឌីជីថល
  • Implement data-driven marketing strategies / អនុវត្តយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារដែលផ្អែកលើទិន្នន័យ

Career Opportunities / ឱកាសការងារ

Marketing Manager / អ្នកគ្រប់គ្រងទីផ្សារ

Brand Manager / អ្នកគ្រប់គ្រងម៉ាក

Digital Marketing Specialist / អ្នកជំនាញទីផ្សារឌីជីថល

Market Research Analyst / អ្នកវិភាគស្រាវជ្រាវទីផ្សារ

Sales Manager / អ្នកគ្រប់គ្រងការលក់

Advertising Executive / ប្រធានផ្នែកផ្សព្វផ្សាយ